S T O R Y - M O R Y
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK ASK.FM
Cuti Vs Exam..
Saturday, 8 June 2013 • 20:48 • 0 comments
Dah lama da cerita ni..
Aku cuma nak cerita balik je..
Macam ni,
Pada 14/5/13 ~> 24/5/13..
Adalah Minggu Exam.. Waktu tu memang STRESS GILA!!
Dah la Semua Soalan Susah-2.. Aku jawab senang jea..
Kadang-kadang tak sampai 30 minit aq jawab.. Aku pun pelik soalannya susah sangat ..
Jawab kejap jea..
Minggu lagi satu ada peperiksaan Pendidikan Agama Islam..
Aku tak baca buku langsung!!
Tahu-2.. Masuk kelas terus buat Exam.. Ramai dalam kelas aku yang tak baca buku lagi...
Soalannyaboleh tahan susah juga la...
Aku jawab sampai 1 Jam 55 Minit. Lama Tak?? Lama kan..
Nasib baik masa diberi 2 Jam... Kalau 1 Jam 30 Minit..
Mampus aku nak jawab.. Tension Gila waktu nak jawab tu..
Kepala Da Bercelaru.. Entah apa entah yamg aku jawab..
Pakai Bedal jea.. (pakai bedal jea.. markah pun bedal je la...)

Pada Tarikh 25/5/13-Jumaat..
Adalah hari pertama cuti sekolah..
Pagi-pagi aku da bangun n solat...
Pastu tertidur..
Bangun-bangun jea nampak mak aku tengah online..
Dalam pukul 9, Mak & Adik aku tengah bersiap-siap nak keluar..
(DalamHatiSebenarnyaNakIkutTapiTakutTakMuatKereta)
Mak aku tumpang kawan dia punya kereta...
Oh! Lupa, Mak aku keluar tu sebab g pasang pelamin dengan kawan-2 die..
Sebenarnya, Adik aku tak nak ikut..
Sebab dia nak pergi rumah kawan dia dekat Sungai Rasau..
Pastu tak jadi..
So,Mak aku ajak la dia..
Aku mak aku tak nak ajak...
HUHUHU... :'(
So,Bila mak & adik aku keluar..
Aku duduk la rumah seorang diri..
Dan aku jadi orang GILA kat umah...
Boring sesangat taw...
Huhu..

Sebenarnya,
Ada cerita lagi panjang,,,
Nanti kalau aku ada masa nanti aku cerita lagi dekat korang semua!!
INSYALLAH...
Ingat! Aku tak janji dengan korang ye!!

#Peace!

Labels:



PAST
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha.. Joke!

Girlfriend?


" I Truly Love Her"
Fitrie In The House Whatsapp!
22 February 2013

OTHERS;


>> Beginner!
date : 10:40 AM
at:10 am


>> The End!
date : 22/2/2013
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 22/2/2013
at: 12AM

BLOG ARCHIVE;

  • Berhabuk
  • Abang Angkat!
  • Nasyid!
  • Cherita!
  • Rindu & Awesome Story
  • New Blog!
  • Aunt Engagement
  • New Creation!
  • MATI
  • School!